Regulamin naszego serwisu

1

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

2

Na wpłatę czekamy 10 dni.

Jeśli Klient w opcjach płatności wybrał przelew na konto, należy dokonać wpłaty na numer:

50 1020 5558 1111 1453 0760 0075

3

Towar wysyłamy od 1 do 14 dni roboczych, dodatkowo potwierdzamy wysyłkę osobnym mailem.

4

W razie jakichkolwiek problemów z towarem prosimy o kontakt mailowy, ponieważ zawsze staramy się załatwić sprawę na korzyść klienta.

  • W przypadku gdyby Państwo byli z jakiegokolwiek powodu niezadowoleni z produktu, (transakcji) prosimy o kontakt z nami, a na pewno jakoś pomożemy w pomyślnym rozwiązaniu tego problemu.
  • Zdajemy sobie sprawę, że kupowanie ubrań przez Internet jest dość mocno utrudnione z racji braku możliwości wcześniejszego przymierzenia danej rzeczy, dlatego nasza firma umożliwia swoim klientom możliwość wymiany towaru w przypadku gdy rozmiar okaże się nieprawidłowy. W takich przypadkach prosimy o e-mail z zapytaniem o właściwy rozmiar i jeśli taki posiadamy odeślemy e-mail z dalszymi wskazówkami dotyczącymi wymiany.

  1. Zwrot - odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni

(Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. 2014 poz. 827 oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).

Zgodnie z Ustawą - jeśli ktoś rezygnuje z zakupu, to umowa pomiędzy nim, a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jest on zwolniony ze wszelkich zobowiązań - musi jednak oddać produkt na własny koszt w stanie niezmienionym (czyli nie może go używać przez te 14 dni); może jednak go wypróbować , tj. przymierzyć. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji mailowej o odstąpieniu od umowy.

  1. Reklamacja

Reklamację należy złożyć na piśmie (np. za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@bienfashion.pl ) oraz umieścić w niej następujące informacje:

  • datę zawarcia umowy,
  • wskazać na niezgodność towaru z umową,
  • zapłaconą kwotę i metodę płatności,
  • przyczynę reklamacji,
  • inne dane, które są istotne,
  • żądanie (np. wymiany towaru, zwrotu pieniędzy).

Adres do odsyłki w razie zwrotu/wymiany/reklamacji:

P. H. Claudia

Bien Fashion
Przemysłowa 35, I piętro
76-200 Słupsk

Ważne: W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, prosimy załączyć paragon lub fakturę VAT, dostarczony ze zrealizowanym zamówieniem. Po otrzymaniu w/w dokumentu, zwrócimy Państwu towar lub pieniądze.

Państwa zadowolenie jest dla nas dobrem nadrzędnym.

PRYWATNOŚĆ I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest P.H. Claudia Renata Sawczuk

2. P.H. Claudia Renata Sawczuk gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).

3. Dane osobowe Klientów lub osób działających w ich imieniu są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, w celu wykonania umowy o wykonywanie usług elektronicznych, a więc w celu umożliwienia założenia konta, utrzymywania konta i jego funkcjonalności, wysyłki newsletterów i wykonywania pozostałych usług elektronicznych, jak również w celu wykonywania umów, których stroną jest Klient lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy, tj. skutecznego złożenia Zamówienia. Dane osobowe będą przetwarzane także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów P.H. Claudia Renata Sawczuk , tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, m.in. w celu marketingu towarów i usług własnych (w formie papierowej), optymalizacji działania www.bienfashion.pl, dostosowywania informacji przekazywanych za pośrednictwem w/w strony internetowej do potrzeb Klientów, statystyk oraz prowadzenia bieżącego kontaktu z Klientami. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania Newsletterów w tym także w postaci smsów/mmsów wysyłanych na podany przez Klienta numer telefonu. Dane osobowe Klienta mogą być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c RODO dla celów rachunkowo-księgowych, gdy realizacja umów i świadczonych usług elektronicznych związana jest z obowiązkami księgowo-podatkowymi wynikającymi z przepisów prawa.

4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie Klientowi profilu, w celu prowadzenia analiz lub przewidywania jego preferencji, zachowań, postaw i dostosowywania informacji przekazywanych za pośrednictwem strony internetowej do potrzeb Klientów.

5. W przypadku konieczności realizacji Umowy dane osobowe Klienta mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia mu Towaru. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom P.H. Claudia Renata Sawczuk, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania.

6. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z korzystaniem www.bienfashion.pl, m.in. w celu wykonywania usług elektronicznych, będą przetwarzane przez czas istnienia Konta. Dane osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji Umów będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży. Dane osobowe dotyczące zrealizowanych Umów będą przechowywane dla celów podatkowo-księgowych przez okres 5 lat od dnia realizacji poszczególnych Umów. Dane osobowe przetwarzane w celu wysyłania newsletterów (na co niezbędna jest odrębna zgoda Klienta) będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Dane osobowe przetwarzane w celu marketingu produktów i usług w formie papierowej, czyli na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu (co nie wymaga zgody) będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie.