Regulamin naszego serwisu

1

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

2

Na wpłatę czekamy 10 dni.

Jeśli Klient w opcjach płatności wybrał przelew na konto, należy dokonać wpłaty na numer:

50 1020 5558 1111 1453 0760 0075

3

Towar wysyłamy w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub maksymalnie do 5 dni roboczych, dodatkowo potwierdzamy wysyłkę osobnym mailem.

4

W razie jakichkolwiek problemów z towarem prosimy o kontakt mailowy, ponieważ zawsze staramy się załatwić sprawę na korzyść klienta.

  • W przypadku gdyby Państwo byli z jakiegokolwiek powodu niezadowoleni z produktu, (transakcji) prosimy o kontakt z nami, a na pewno jakoś pomożemy w pomyślnym rozwiązaniu tego problemu.
  • Zdajemy sobie sprawę, że kupowanie ubrań przez Internet jest dość mocno utrudnione z racji braku możliwości wcześniejszego przymierzenia danej rzeczy, dlatego nasza firma umożliwia swoim klientom możliwość wymiany towaru w przypadku gdy rozmiar okaże się nieprawidłowy. W takich przypadkach prosimy o e-mail z zapytaniem o właściwy rozmiar i jeśli taki posiadamy odeślemy e-mail z dalszymi wskazówkami dotyczącymi wymiany.

  • Uznajemy zwrot w terminie do 14 dni.

 Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni

(Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. 2014 poz. 827 oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).

Zgodnie z Ustawą - jeśli ktoś rezygnuje z zakupu, to umowa pomiędzy nim, a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jest on zwolniony ze wszelkich zobowiązań - musi jednak oddać produkt na własny koszt w stanie niezmienionym (czyli nie może go używać przez te 14 dni); może jednak go wypróbować , tj. przymierzyć. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji mailowej o odstąpieniu od umowy.

Przed zwrotem lub wymianą koniecznie prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. 

  • Reklamacja
    W przypadku gdy towar posiada jakąś wadę fabryczną niezauważoną przez sprzedającego, prosimy o kontakt e-mailowy z nami, w celu otrzymania dalszych wskazówek.

Adres do odsyłki w razie zwrotu/wymiany/reklamacji:

P. H. Claudia

Bien Fashion
Przemysłowa 35, I piętro
76-200 Słupsk

Ważne: W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, prosimy załączyć paragon lub fakturę VAT, dostarczony ze zrealizowanym zamówieniem. Po otrzymaniu w/w dokumentu, zwrócimy Państwu towar lub pieniądze.

Państwa zadowolenie jest dla nas dobrem nadrzędnym.