Regulamin naszego serwisu

1

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00

2

Na wpłatę czekamy 10 dni.

Jeśli Klient w opcjach płatności wybrał przelew na konto, należy dokonać wpłaty na numer:

50 1020 5558 1111 1453 0760 0075

3

Towar wysyłamy od 1 do 14 dni roboczych, dodatkowo potwierdzamy wysyłkę osobnym mailem.

4

W razie jakichkolwiek problemów z towarem prosimy o kontakt mailowy, ponieważ zawsze staramy się załatwić sprawę na korzyść klienta.

  • W przypadku gdyby Państwo byli z jakiegokolwiek powodu niezadowoleni z produktu, (transakcji) prosimy o kontakt z nami, a na pewno jakoś pomożemy w pomyślnym rozwiązaniu tego problemu.
  • Zdajemy sobie sprawę, że kupowanie ubrań przez Internet jest dość mocno utrudnione z racji braku możliwości wcześniejszego przymierzenia danej rzeczy, dlatego nasza firma umożliwia swoim klientom możliwość wymiany towaru w przypadku gdy rozmiar okaże się nieprawidłowy. W takich przypadkach prosimy o e-mail z zapytaniem o właściwy rozmiar i jeśli taki posiadamy odeślemy e-mail z dalszymi wskazówkami dotyczącymi wymiany.

  1. Zwrot - odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni

(Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. 2014 poz. 827 oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).

Zgodnie z Ustawą - jeśli ktoś rezygnuje z zakupu, to umowa pomiędzy nim, a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jest on zwolniony ze wszelkich zobowiązań - musi jednak oddać produkt na własny koszt w stanie niezmienionym (czyli nie może go używać przez te 14 dni); może jednak go wypróbować , tj. przymierzyć. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji mailowej o odstąpieniu od umowy.

  1. Reklamacja

Reklamację należy złożyć na piśmie (np. za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@bienfashion.pl ) oraz umieścić w niej następujące informacje:

  • datę zawarcia umowy,
  • wskazać na niezgodność towaru z umową,
  • zapłaconą kwotę i metodę płatności,
  • przyczynę reklamacji,
  • inne dane, które są istotne,
  • żądanie (np. wymiany towaru, zwrotu pieniędzy).

Adres do odsyłki w razie zwrotu/wymiany/reklamacji:

P. H. Claudia

Bien Fashion
Przemysłowa 35, I piętro
76-200 Słupsk

Ważne: W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, prosimy załączyć paragon lub fakturę VAT, dostarczony ze zrealizowanym zamówieniem. Po otrzymaniu w/w dokumentu, zwrócimy Państwu towar lub pieniądze.

Państwa zadowolenie jest dla nas dobrem nadrzędnym.

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane przez użytkownika są przetwarzane przez firmę P.H. Claudia Renata Sawczuk z siedzibą w Kobylnicy, przy ul. Głównej 42 A, która jest ich Administratorem.

Dane osobowe podane przez użytkownika na stronie bienfashion.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy kupna-sprzedaży lub umowy współpracy z Sprzedającym oraz w celach marketingowo-promocyjnych, zgodne z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002r. poz. 926, z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

Powierzone dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą w celu założenia konta użytkownika i procesów realizacji zamówień.

Każdy użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych i adresowych.

Każdy użytkownik po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać, przeglądać, edytować lub usuwać.

Rejestracja w serwisie bienfashion.pl przewiduje dobrowolne uzupełnienie formularza rejestracyjnego, w zakresie, którego wyróżnia się pola obowiązkowe oraz dobrowolne. Pola obowiązkowe są niezbędne do przetworzenia określonego zapytania lub realizacji złożonego zlecenia. Pola dobrowolne są wykorzystywane do optymalizacji oferty serwisowej i ewentualnie do celów statystycznych, celem ulepszania oferty i usprawniania mechanizmów działania serwisu. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji zawartej umowy kupna-sprzedaży.

Użytkownik może otrzymywać drogą elektroniczną materiały o charakterze marketingowym, jeśli wyrazi na to zgodę.

Dla własnego bezpieczeństwa użytkownik powinien wylogować się ze strony po zakończeniu użytkowania. Samo wyłączenie okna przeglądarki nie jest równoznaczne z zakończeniem dokonanej operacji.